reklama

Dnes som stretla anjela

Musím už bežať na autobus,povedal a pokojným krokom utekal smerom k stanici. (Ja však viem, že za najbližším rohom vytiahol krídla a odletel :) )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

V posledných dňoch toho na mňa bolo priveľa... Jednoducho akési "blbé obdobie"...

Pod tlakom divných pocitov som to už nevydržala a rozhodla som sa ísť to predýchať večernou prechádzkou... Kráčala som dlho... So slzami na krajíčku... na líčku... i na tričku.... Hlavou mi bežali zmätené myšlienky... Spomienky na uplynulé dni sa opäť vrážali do srdca a ja som miestami už nevládala ísť ďalej... So sklonenou hlavou som podišla k najbližšej lavičke a bezvládne som sa na ňu zvalila... Sedela som tam zopár minút... Len tak... Bez pohnutia... Len život okolo mňa ďalej plynul... Utekal... Smial sa... Zabával... Šantil... Výskal... A prechádzal sa ruka v ruke... Odrazu som si všimla akéhosi staršieho pána, ktorý sa nenápadne motkal v mojej blízkosti... Občas sa na mňa pozrel a potom uhol pohľadom.... Sedela som teda ďalej a pozerala pred seba na útly stromček, za ktorým som sa chcela skryť pred svetom... Odrazu pán podišiel ku mne a niečo povedal... Myšlienky mi v hlave tak hučali, že som to akosi prepočula...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Prosím?" pýtam sa ho...

"Len či aj u vás bol dnes Mikuláš... Sedíte tu taká smutná," odvetil a podával mi maličkú čokoládku s roztomilým snehuliakom...

Pousmiala som sa a tichúčko poďakovala...

"Čakáte na niekoho alebo?"

"Len tu tak sedím a premýšľam..."

"Taká smutná... Tak vám držím palce..." povedal nádherným láskavým hlasom... Akokeby ma pohladil po duši...

Nevládala som mu už odpovedať tak som sa len opäť pousmiala a ešťe raz poďakovala..
"Musím už bežať na autobus,"povedal a pokojným krokom "utekal" smerom k stanici.

(Ja však viem, že za najbližším rohom vytiahol krídla a odletel :) )

Ivana Maľáková

Ivana Maľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu