reklama

Rozhovory s mojim(i) ja....

Zlomili ma...  ...milión kúsočkov... a každý kričí svoje...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

 

Zlomili ma...

 ...milión kúsočkov...

a každý kričí svoje...

 je zvláštne keď sa človek nedokáže zhodnúť ani sám so sebou....

čo vlastne chcem?

 možno by stačilo sadnúť si tvárou v tvár môjmu lepšiemu ja a načúvať...

(keď tam ešte vôbec niekde ostalo.... )

Ivana Maľáková

Ivana Maľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu